Pak jsem začala navrhovat modely pro klienty na největší párty v Sydney. Jmenuje se White Party, koná se třikrát až čtyřikrát do roka. Jak název napovídá, tak všichni účastníci musí být v bílém. Od toho už byl jen krůček k plavkám, “ popisuje mladá Češka své první oděvní úspěchy. Založila si vlastní značku, kterou pojmenovala po svém křestním jméně. „Ten název nebyl úplně šťastný. Nikdo to tu nedovedl správně vyslovit a to zkrátka není dobré. Nakonec jsme se s mou slovenskou obchodní partnerkou rozhodly tu značku zrušit a založit novou.
I am a simple man, mně to stačí. 4. Vodafone cílí na mladé, i přes TikTok Telekomunikační operátor Vodafone se v nově spuštěné kampani zaměřuje na publikum generace Z, propaguje směrem k ní neomezený mobilní tarif #jetovtobě. Kampaň podporuje všechny tři hlavní komunikační pilíře firmy, a to digitální společnost, udržitelnost a inkluzi. Touto kampaní Vodafone opět ukazuje svůj postoj k diverzitě a pokračuje v jejím průkopnictví na jinak velmi konzervativním českém trhu. Kromě videí pro sociální sítě je součástí kampaně i hardsellová část a ekologická výchova. „Všichni na mladé tlačí, aby byli úspěšní a hlavně sami sebou. Jenže ‚sami sebou‘ je často vnímáno v pozitivním slova smyslu.
Trochu dva koncepty dohromady a ještě to prostřiháváme záběrama na produkt v ateliéru, ale vlastně to pořád docela drží pohromadě. Sem rád, že produkt s globálníma ambicema chápe, že k tomu potřebuje kvalitní výstupy, a udělá takhle velce vypadající věc. A cenim zapojení lokálních značek z oboru. Kuba Novák (Semibold) 2. Inzeráty pro ajťáky ve stylu Kanclu Portál Techloop, který sdružuje pracovní nabídky pro profesionály z oboru IT, spouští videokampaň, ve které ukazuje, že cílové skupině narozdíl od běžných pracovních portálů opravdu rozumí. Ve spolupráci s Yo‘ Mama Production humorně paroduje softwarovou firmu, v níž se vývojáři dostávají do svízelných situací.
Ne nadarmo je teď značka Angelica Diabolica největším hitem na australských plážích. „Přes internet si plavky může objednat kdokoliv na světě, ale rádi bychom začali dovážet i do obchodů v Česku. Přeci jen je to země, odkud pocházím. Doufám, že se tam budou moje plavky líbit, “ říká mladá návrhářka. ■ Fotogalerie Tato roztomilá blondýnka je jednou z nejhezčích modelek ze stáje české návrhářky.
Stejně jako všechny vyumělkované fotky ze sociálních sítí, “ uvádí Vodafone. V kampani poukazuje na to, že mladí mají být sami sebou i se všemi nedostatky nebo chybami. V sérií klipů ukazuje, že každému se občas stane něco směšného, trapného nebo smutného, ale že všechno je nutné brát s nadhledem. „Ve videích jsou to pochopitelně situace, které se dnes dějí prostřednictvím telefonu a internetu – brouzdání na sociálních sítích, chatování a gaming.
Všechny kontinenty kromě Evropy jsou ochotny uvažovat o návratu Rusů, " uvedl. Myslí si, že jedním z důvodů může být dřívější chování evropských lídrů, kteří nedostatečně reagovali třeba na porušování lidských práv v Číně. "Pokud se koukneme do historie, tak například pro OH Peking 2008, kdy Čína brutálně potlačila Tibetské povstání, jsme se nezachovali solidárně a jediný, kdo z Evropy OH bojkotoval, byla Angela Merkelová. Celá Evropa na hry odjela včetně všech politiků. Nemůžeme pak nadávat ostatním kontinentům, když jsme byli stejně lhostejní k problémům, které se nás přímo netýkaly.
Hlavní sdělení je: buď neomezeně cringe / bold / fresh / left on read / tryhard / random, buď neomezeně online s neomezeným studentským tarifem od Vodafonu, “ sděluje firma. Novinkou je širší využití sociální sítě TikTok. Vlastní profil Vodafone spustil už koncem loňského roku v rámci vánoční kampaně, od letoška ale kromě kampaňových videí startuje také tvorbu vlastního, tedy organického obsahu: „Obecně vidíme v TikToku další možnost, jak se hravou formou spojit s mladší cílovou skupinou. “ Cílení chápu. Zpracování chápu. Ale nějak mi tam tedy uniká to deklarované poselství „v kampani poukazuje na to, že mladí mají být sami sebou i se všemi nedostatky nebo chybami“, to tam tedy opravdu nevidím...
Rising Sun: Monster Pack - TLAMA gamesDetailní popis produktu 4 nová monstra pro ještě větší variabilitu vašich herních seancí. Jedná se o rozšíření, ke hře je zapotřebí základní hra Rising Sun Hra je určena pro 3-5 hráčů od 14 let. Anglická verze. OBSAH BALENÍ 4 figurky monster 4 karty monster 1 pravidla Recenze rozšíření: Doplňkové parametry Kategorie Deskové hry Hmotnost 0. 4 kg? 1. Základní hra / rozšíření Rozšíření? 2. Minimální věk 14? 3. Jazyk hry anglický? 4. Jazyk pravidel anglický? 5. Minimální počet hráčů 3? 6. Maximální počet hráčů 5? 7. Herní doba (minut) 91-120? 8. Hodnocení Boardgamegeek (0-10) 8. 2? 9. Náročnost (1-5) 3. 1? Autor Eric M. Lang? Herní kategorie Blafovací, Fantasy, Miniatury, Mytologie, Rozšíření, Válečné, Vyjednávací? Herní mechaniky Area Majority / Influence, Area Movement, Open Drafting, Set Collection, Simultaneous Action Selection, Take That, Variable Player Powers, Variable Phase Order? Rok vydání 2018? Výtvarníci Adrian Smith Typ hry Strategická, Rozšíření Herní doba 90-120 minut Autor Eric M.
Ta se jmenuje Angelica Diabolica a daří se jí výborně, “ říká Štěpánka, která se v Austrálii i vdala a české příjmení Švehlová vyměnila za mnohem globálnější Anderson. A možná právě tohle jméno ji předurčilo k tomu, aby největší úspěch slavila v segmentu plavek. Vždyť jmenovkyni Pamelu Anderson také proslavily plavečky v Pobřežní hlídce. „Už jsem udělala tři plavkové kolekce. Děláme plavky jako konfekci i jako jedinečné originály. Objednávky nám chodí z celého světa a modelky v našich plavkáchj už vyhrály spousty prestižních ocenění, “ pochvaluje si Štěpánka. Díky spolupráci s nejlepšími australskými fotografy jsou tak snímky jejich kolekce opravdovým vizuálním zážitkem.
A stejnej mužnej hlas z týhle fordí pecky máme v Praze všichni v uších, když jedeme na elektriku v tramvaji. Takové hezké, výpravné, až pohádkové spoty... celkově je to příjemný... ale co si budem, mustang ze 60. let to není (smích). „Elektroauta jsou budoucnost, táto“ aneb Vše, co jste chtěli vědět o elektroautech, ale báli jste se zeptat. Dobrá práce. Jo, se mi to líbí.
Filip Huněk (Actum Digital) Dycky chytnu nerva, když česká firma jde do světa a natočí pěknou západní reklamu, zatímco když dělá něco pro Česko, skončíme u Ulice. Achjo. Ale jinak hezká práce, děvčata a chlapci. Za mě bedna. Pavel Jechort (Axa Partners) Posedla na sedla si hezky sedla s posedly do filmařiny a věc se povedla! Pro mě v tom videu mohlo být kapku víc nápadu a drobet info o produktu, ale fajn je to. Šlape to. Petr Bucha (Accenture Song) Naprosto precizní produkce. A taky naprosto tuctová reklama z kategorií sports & automotive plná okoukaných a oposlouchaných klišé. Škoda.
Jiří Markvart (Story tlrs) Krásná kamera, srdce cyklisty zaplesá. Na můj vkus trochu dlouho trvá, než se dostaneme k hlavnímu sdělení, tedy že jde o sedlo vyrobené přesně na míru, což je nejdůležitější pro odlišení od konkurence. Ale celkově fajn. Petr Lesenský (Lesensky. cz) Video je postavené na všech insightech, které můžete do cyklistovy duše mít. Polovina záběrů ukazuje všechny krásné chvíle, které mohou zažít různé druhy cyklistů, druhá polovina poukazuje na unikátní sedlo. Voiceover se ale cestou zapomněl a místo 3D tisku sedla na míru zdůrazňuje cyklistiku jako takovou. Jan Řebíček (Digital First Marketing Group) Super slogan, skvělá produkce.
Mince Austrálie 50 Cent 2000 - Ústí nad Labem - Sbazar.cz
Rising Sun: Monster Pack - TLAMA games
[DNES#] Club Bruggy Benfica zápas živý 15 februára 2023
Tak Lumír kvokne a má radost! Cywe. To je dobrý! Máte nějaký bloopers? A co Ricky Žervé, už to taky viděl? To se povidlo, fakticky. A příště vám povím, jak jsem se v technologický firmě snažil porozumět jazyku místního kmene. Nechcete? Tak ne, no. Mi-lu-ju! Nepotřebujete hvězdný obsazení, abyste udělali top kampaň. Stačí mít nápad a dobře to zrealizovat. Trochu jsem se bála, jak bude česká verze The Office vypadat, bála jsem se, aby to nebylo zbytečně trapný, ale ono vůbec! Zasmála jsem se u každého videa a na konci mi bylo líto, že už není další video.
Při natáčení jsme si ale odskočili i pod Grossglockner v Rakousku, “ popisuje druhý ze zakladatelů firmy Jiří Dužár. V klipu se objeví i další lokální cyklistické značky, česká kola Repete a oblečení od slovenského Isadore. Vydařená práce, pro cílovku rozhodně motivující. Tomáš Vacek (Contexto) Špičková kamera, krásné prostředí. Profesionálně odvedená práce. Jenom bych možná hledala nějaký prvek, který vám utkví v hlavě. Takhle je to především videoklip, sice skvěle udělaný, ale pořád videoklip. Iva Hadj Moussa (McShakespeare) Mám chuť nasadnúť na kolo. Baví ma celkový mood videa, jeho dynamika aj správny pomer ukážky sedadla. To všetko doplnené o krásne zábery.
Česko - Austrálie 6:0, České pozemkářky na halovém MS
Ale odpovídá to na všechny otázky, zda už má smysl přejít na elektromobil. Doufám, že se tato investice do osvěty projeví v prodejích hlavně Fordu a ne ostatních výrobců elektromobilů. Hezká reklama na auto. Dobrej insight s tátou a jasnejma názorama. Celkově moc milý, spousta ztotožnitelnejch momentů. Videa řešej jednotlivý fears z elektromobility, jako celek to funguje a bude to fungovat i v krátkejch formátech.
Prskavec je proti Rusům na OH, vidí pro jejich vyloučení i další důvodyVodní slalomář a olympijský vítěz Jiří Prskavec (na snímku z 12. září 2022). Praha - Olympijský vítěz ve vodním slalomu Jiří Prskavec je proti účasti ruských sportovců na olympijských hrách 2024 v Paříži, o níž uvažuje Mezinárodní olympijský výbor (MOV). Na twitteru vedle aktuální agrese na Ukrajině přidal i další důvody pro vyloučení této sportovní velmoci.
Prskavec je proti Rusům na OH, vidí pro jejich vyloučení i další
Radosť sledovať. Alžbeta Gburíková Předpokládám, že se výrobce sedel trefil do emočního nastavení cyklistů. Je to epické, hezky natočené, voiceover čechrá ego. Víc nevím. Jako člověk, který vůbec nechápe koncept kola a cyklistiky, nedokážu custom made sedlo ocenit. Míla Knepr (Contagious CZ) Koukni, no pressure, just joy. Word, word. I remember when my old man gave me my first bike. Still got it, tho. Iykyk.
Trochu model RB. Řeknete, co má klient v briefu. A dáte za to ujišťující slůvka. V případě RB: „Samozřejmě“. V případě Fordu: „To určitě ano! “ Dala se ta videa udělat dokoukatelněji? Samozřejmě. To určitě ano! Reklamy sázící na postavu nevěřícího Tomáše (znáte hlavně z rozhlasových spotů) z podstaty nemám moc rád, a tak mě překvapuje, jak hezky to tady funguje. Jasně, přesvědčit české spotřebitele o výhodách elektromobilů bude asi ještě chvíli trvat, ale zrovna tato kampaň na to jde dobře. Lidské, srozumitelně komunikuje hlavní sdělení. Na druhou stranu pro mě utahané, dlouhé a nudné. Holduji dynamičtějšímu šálku reklamního čaje. Takové pomalé konverzační.
12 netradičních map České republiky, které jste ještě nikdy
Sice dlouhé, ale nevadí. Vysvětlovat je třeba, uklidňovat taky. Jako majitel hybridu se trochu usmívám nad ohýbáním drsnější reality, ale musíme holt doufat. Jinak produkce hezká, hudba taky, dobře zahráno, casting cajk. Jediné, čemu nerozumím, je fordí nápad použít značku Mustang pro elektroauto, kterému chválím objem kufru a praktičnost. Ale to je asi jiný příběh.
[[[LIVE STREAM!]]] Detroit Red Wings - Edmonton Oilers live